Методична робота

Засідання клубу педагогічних працівників "Творчість" на тему: "Я -- Класний класний керівник"


Дистанційні технології допомагають вчити та вчитися за допомогою ресурсів, які дає нам технологічний світ, але ніщо не може замінити радості і тепла людського спілкування.

Мотивація учнів під час дистанційного навчання 

 





Безпечне освітнє середовище

  Батьки, відправляючи свою дитину до школи, хочуть бути впевненими, що у закладі освіти з нею нічого не трапиться, вона навчатиметься у безпечному освітньому середовищі.

          Безпечне освітнє середовище забезпечує: наявність безпечних умов навчання та праці комфортну міжособистісну взаємодію, відсутність будь-яких проявів насильства.

Серед усіх прав, якими наділені учасники освітнього процесу саме право на життя і здоров’я є найголовнішим і найціннішим, а його забезпечення має бути головним у роботі закладу освіти.

         Тому і особлива увага прикута до здоров'я учнів та формування у них звичок здорового способу життя. Не менш важливим моментом є створення сприятливих умов роботи вчителів, сприяння їхньому здоровому харчуванню та руховій активності.

Заходи зі збереження здоров’я учнів мають впроваджуватись як під час вивчення різних предметів та інтегрованих курсів, так і під час перерв між заняттями, що полягають у посиленні рухової активності дітей. Особлива увага буде приділятись вправам для очей та постави. Вчителі матимуть змогу пройти тренінгове навчання щодо оволодіння навичками  надання домедичної допомоги.

Дуже важливо, щоб школа знала про те, яка саме допомога може знадобитися дитині з особливими освітніми потребами у випадку, коли дитина має хронічні захворювання своїх дітей: епілепсію, цукровий діабет тощо. Коли вчитель, однокласники або медсестра про це знають, то шанс допомогти дитині у разі потреби, а подекуди — і врятувати її — набагато вище.

Семінар-практикум з елементами флеш-тренінгу  "Інноваційні технології як платформа   сучасної  освіти"




Суть цього прийому полягає у послідовних запитаннях до партнера «Чому?» (англійською «Why?», звідси і назва прийому). Це логічно побудовані запитання на кожну репліку партнера. Підбір у такий спосіб запитань дозволить дізнатися більше за темою, ніж здавалося спочатку, а також стимулюватиме учнів до синтезу (дослідження предметів, явищ дійсності в цілісності, єдності та взаємозв’язку їх частин).                      Наприклад:
1.Чому потрібно дотримуватися гігієни? / Щоб не хворіти.
2.Чому важливо не хворіти? / Щоб бути здоровим.
3.Чому важливо бути здоровим? / Щоб мати сили працювати і гарний настрій.
4.Чому потрібні сили працювати і важливо мати гарний настрій? / Щоб заробляти гроші.
5.Чому потрібні гроші? / Щоб дозволити собі гарний відпочинок.
6.Чому потрібно мати гарний відпочинок? / Щоб бути здоровим і отримувати
насолоду від життя.
Використання такого прийому дозволить не просто вести конструктивний діалог, а й проявляти увагу до свого співрозмовника, навчатися уважно слухати, робити проміжні висновки на очевидних фактах.
Кластери («Гронування») - малюнкова технологія, суть якої полягає в тому, що посередині аркуша записується чи замальовується основне слово (ідея, тема), а по сторонах від неї фіксуються ідеї (слова, малюнки), певним чином пов'язані з ним.



Виступ на засіданні педагогічної ради


Використання ІКТ в роботі класного керівника

Світлина від Валентини Олішкевич.Виховання є однією з найважливіших складових освітнього процесу поряд з навчанням. Доповнюючи один одного, навчання і вихованняслужатьєдиної мети: цілісномурозвиткуособистості школяра.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій і їх застосування залежить від чіткого уявлення, де і з яким ступенем ефективності можуть бути застосовані ці технології. Таким чином, очевидна необхідністьвикористаннякомп’ютернихтехнологій у вихованні.
Виділяють такі критеріїефективностівикористаннякомп’ютера в роботікласногокерівника з виховноїроботи:
-         економічність (зменшенняматеріальних і часовихресурсів);
-         компактність (можливістьнакопичуватиінформацію на електронномуносії, виключаючинакопичення папок з інформаційнимматеріалом);
-         наочність (видимість) –даєможливістьрозширювати й поглиблюватиуявлення про матеріал;
-         проведеннямоніторингу-індивідуальнадіагностикаособистостідитини через тести, анкети);
-         можливість творчого розвитку особистості учнів, їх ініціативи, самореалізації і самодіяльності через індивідуальну роботу.
Інформаційні технології дозволяють урізноманітнити форми роботи з учнями, зробити їх, більш творчими, спрощується процес спілкування з учнями. Виховні години, для дітейстаютьцікавішими і кориснішими. Для класноїгодиникорисностворитипрезентацію. Вдалопідібраніфотографії, відеофрагменти, музиказачіпаєучнів за живе, пронизує душу. Адже, бесідою, вякійвикористовуєтьсятількиуяваучнів, ніколи недобитися такого результату.
Основнезавданнявчителяпідібратинеобхіднийматеріал через Інтернет, науково-методичнулітературау та, використовуючипрограми для створенняпрезентаційстворитимультимедійнийсупровід.Таким чином, стаєможливопредставитизнайденийматеріалзовсім в іншомусвітлі: зробитинаочним, зрозумілим і цікавим.
Щоб заощадити свій час, всі відомості про учнів можна зберігати в Базі даних для планування роботи класного керівника необхідно проводити різні діагностики. Підсумки діагностики представляються у вигляді діаграм, це дозволяє побачити єдину картину того, що відбувається в класі. За такої роботи з року в рік легко відстежити відбулися покращення чи погіршення в класі. За результатами порівняльнихдіаграмможнаробитивисновки і згідно з ними плануватиподальшу роботу класногокерівника.
Комп'ютер став незаміннимпомічником на шкільнихсвятах. Всі заходи, на якихвдаєтьсявикористовуватимультимедійний проектор, музику, проходять на високомурівні і дужеподобаютьсядітям. Iнтелектуальні заходи розширюютькругозіручнів, розвиваютьїхмислення.Використанняінформаційно-комунікаційнихтехнологій в позакласнійроботісприяєстворенню умов для активної і творчоїдіяльності, дозволяєстисло і барвистоуявитинеобхіднийматеріалучням,зробити заходи більшзахоплюючими і пізнавальними. Комп’ютер і новіінформаційнітехнологіїможутьдопомогтикласномукерівникувроботі з батьками.По-перше, дужеефективновикористовуватимультимедійний проектор для показу презентації, унаочненнярезультатівуспішностівформідіаграм. По-друге, з батьками, як і з дітьми, кориснопроводитианкетування, порівнюючи при цьому думки дітей та батьків з різнихпитань.
На сучасному етапі розвитку суспільства, з появою нових інформаційних і технічних можливостей класному керівнику необхідно використовувати наявні інформаційно-комунікаційні технології для підвищення ефективності виховної роботи. Це дає можливість представити виховну систему на якісно новому рівні.     

Немає коментарів:

Дописати коментар