Засідання клубу педагогічних працівників "Творчість" на тему: "Я -- Класний класний керівник"
Дистанційні технології допомагають вчити та вчитися за допомогою ресурсів, які дає нам технологічний світ, але ніщо не може замінити радості і тепла людського спілкування.
Мотивація учнів під час дистанційного навчання
Безпечне освітнє середовище
Батьки, відправляючи свою дитину до школи, хочуть
бути впевненими, що у закладі освіти з нею нічого не трапиться, вона
навчатиметься у безпечному освітньому середовищі.
Безпечне освітнє середовище забезпечує:
наявність безпечних умов навчання та праці комфортну
міжособистісну взаємодію, відсутність будь-яких проявів насильства.
Серед
усіх прав, якими наділені учасники освітнього процесу саме право на життя і
здоров’я є найголовнішим і найціннішим, а його забезпечення має бути головним у
роботі закладу освіти.
Тому
і особлива увага прикута до здоров'я учнів та формування у них звичок
здорового способу життя. Не менш важливим моментом є створення сприятливих умов
роботи вчителів, сприяння їхньому здоровому харчуванню та руховій активності.
Заходи зі
збереження здоров’я учнів мають впроваджуватись як під час вивчення різних
предметів та інтегрованих курсів, так і під час перерв між заняттями, що
полягають у посиленні рухової активності дітей. Особлива увага буде приділятись
вправам для очей та постави. Вчителі матимуть змогу пройти тренінгове навчання
щодо оволодіння навичками надання домедичної допомоги.
Дуже важливо, щоб школа знала про
те, яка саме допомога може знадобитися дитині з особливими освітніми потребами
у випадку, коли дитина має хронічні захворювання своїх дітей: епілепсію,
цукровий діабет тощо. Коли вчитель, однокласники або медсестра про це знають,
то шанс допомогти дитині у разі потреби, а подекуди — і врятувати її — набагато
вище.
Безпечне освітнє середовище
Батьки, відправляючи свою дитину до школи, хочуть
бути впевненими, що у закладі освіти з нею нічого не трапиться, вона
навчатиметься у безпечному освітньому середовищі.
Безпечне освітнє середовище забезпечує:
наявність безпечних умов навчання та праці комфортну
міжособистісну взаємодію, відсутність будь-яких проявів насильства.
Серед
усіх прав, якими наділені учасники освітнього процесу саме право на життя і
здоров’я є найголовнішим і найціннішим, а його забезпечення має бути головним у
роботі закладу освіти.
Тому
і особлива увага прикута до здоров'я учнів та формування у них звичок
здорового способу життя. Не менш важливим моментом є створення сприятливих умов
роботи вчителів, сприяння їхньому здоровому харчуванню та руховій активності.
Заходи зі
збереження здоров’я учнів мають впроваджуватись як під час вивчення різних
предметів та інтегрованих курсів, так і під час перерв між заняттями, що
полягають у посиленні рухової активності дітей. Особлива увага буде приділятись
вправам для очей та постави. Вчителі матимуть змогу пройти тренінгове навчання
щодо оволодіння навичками надання домедичної допомоги.
Дуже важливо, щоб школа знала про
те, яка саме допомога може знадобитися дитині з особливими освітніми потребами
у випадку, коли дитина має хронічні захворювання своїх дітей: епілепсію,
цукровий діабет тощо. Коли вчитель, однокласники або медсестра про це знають,
то шанс допомогти дитині у разі потреби, а подекуди — і врятувати її — набагато
вище.
Немає коментарів:
Дописати коментар